SPECJALNIE NA POTRZEBY JEDNEJ SIECI

Klienci AOL, podobnie jak i konkurencyjnych CompuServe czy Prodigy, używali opro­gramowania stworzonego specjalnie na potrzeby jednej sieci. Nie dało się za jego pomocą korzystać z usług innych serwisów. W 1993 roku AOL miała zaledwie 500 tysięcy klientów. W tym czasie firmy z branży sieciowej zaczynały wprowadzać do swoich ofert dostęp do Internetu. Po czterech latach, dzię­ki eksplozji WWW liczba abonentów America Online doszła do 9 min. Firma stała się największym na świecie dostarczy­cielem usług internetowych (Internet Service Provider), na­dal działając jednak jako tzw. online sernice, firma oferująca do­datkowo informacje tylko dla swoich klientów.

Jeśli technika jest dla Ciebie pasją, hobby, lub po prostu zdrowym zainteresowaniem to bardzo dobrze trafiłeś. Mam na imię Wioletta, a ten blog to bardzo duża część mojego życia. Chciałabym, aby i dla Ciebie był to zakątek, w którym będziesz mógł się odprężyć i poczytać o ciekawych dla Ciebie rzeczach!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)